Eindejaarsactie: ‘Hier woont een trotse Tandemmer’

Wij zijn trots om ‘een Tandemmer’ te zijn en dat willen we graag met iedereen delen. We hopen dan ook jullie allen warm te kunnen maken om deel te nemen aan deze actie.

Klik hier om de poster met kleurplaat te downloaden. Laat deze door je kind(eren) inkleuren en/of versieren en hang deze op aan je venster of op een andere zichtbare plaats (bij oma en opa, nonkel of tante, in de auto,…).

Maak een originele en leuke foto van jullie ‘trotse Tandemmer’ bij de opgehangen poster en plaats die op je Facebook-pagina en deel dit naar hartenlust. Vergeet onze school zeker niet te taggen in je post want dan maak je kans op een toffe prijs. Na nieuwjaar loten we een aantal winnaars uit deze Facebookposts en zij krijgen een mooie boekenbon.

*OPGELET: Zorg ervoor dat je post ‘openbaar’ staat, anders kunnen wij deze niet zien indien jullie geen vriend zouden zijn van onze Facebookpagina. Bij deze meteen ook een reden om onze schoolpagina zeker te liken!

Wij hopen tijdens deze eindejaarsperiode veel tekeningen in de buurt te mogen spotten en ook veel Facebookposts (en likes) te mogen ontvangen.

We wensen jullie veel succes en een fijne, warme en gezellige eindejaarsperiode.

GO!-Team De Tandem