Bereikbaarheid

In het hart van Eeklo ligt onze GO!-campus waar uw kinderen kunnen opgroeien vanaf hun eerste levensjaar. Onze campus aan de Eikelstraat is erg vlot bereikbaar, ook met het openbaar vervoer.

Busje komt zo…

Onze basisschool beschikt over een eigen busdienst die ‘s morgens en ‘s avonds langs de basisscholen trekt om de kinderen op te halen en af te zetten. Ook voor de wekelijkse zwemactiviteiten, daguitstappen, schoolreizen, … wordt de bus ingezet. De schoolbus heeft een eigen chauffeur en heeft steeds een busbegeleider aan boord. Vanzelfsprekend scheelt een eigen bus een flink stuk in de portemonnee en zorgt ze bovendien voor meer flexibiliteit om bijvoorbeeld uitstappen te kunnen maken.

Indien u wenst gebruik te maken van busvervoer om uw kind van- of naar school te brengen, dient u rekening te houden met strikte regelgeving. Deze regelgeving en ook ons busreglement kan u hier nalezen. Aanvragen voor dit leerlingenvervoer moeten ter goedkeuring steeds aan het secretariaat (en directie) worden voorgelegd.

De schoolbus kadert ook volledig binnen onze filosofie van verkeersveilige en verkeersarme school waarin we de kinderen aanmoedigen om op een milieuvriendelijke en veilige manier naar school te komen.